Skip to main content

Student Drop-Off/Pick-Up Times

REMINDER School lets out at 3:35 PM on Monday, Tuesday, Thursday, Friday and at 1:05 on Wednesday. Arrangements need to be made for student pick-up in a timely manner.     

  • School opens at 8:30 AM. Students may not be dropped off at school before 8:30 AM (unless students are enrolled in the Boys and Girls Club) as there is no supervision at this time
  • School lets out at 3:35PM Monday, Tuesday, Thursday, and Friday and at 1:05 PM on Wednesdays

Students will be sent to the office at 3:45 PM (1:15 PM on Wednesdays) if they have not been picked up. Parents will need to come into the office and sign them out at this time. Arrangements need to be made for student pick-up in a timely manner as the office closes at 4:00 PM. 

Thank you for your cooperation in these matters.       

 

RECORDATORIO La hora de salida es a las 3:35 PM los lunes, martes, jueves, viernes y a la 1:05 los miércoles. Hagan los arreglos necesarios para asegurar que los niños no se queden en la escuela después de la hora de salida.         

  • Los estudiantes NO deben llegar a Foussat antes de las 8:30 AM debido a que no hay supervisión antes de estas horas (al menos que participen en el Boys and Girls Club). 
  • La hora de salida los lunes, martes, jueves, y viernes es a las 3:35 PM y a la 1:05 PM los miércoles. Los niños estarán esperando en la oficina si no hay nadie que los haya levantado antes de las 3:45PM (1:15PM los miércoles). 

Los padres que llegan tarde tendrán que levantar a sus niños en la oficina después de esta hora. Por favor hagan arreglos necesarios para asegurar que los niños no se queden en la escuela después de la hora de salida.  
La oficina cierra a las 4:00 PM todos los días

¡Gracias por su cooperación en esta situación!